vrijdag 14 oktober 2011

Pluk de dag!



Hoewel oktober toch bijna halfweg is, was het vandaag weer ongelofelijk terrasjes weer. En vermits wij in België wonen en deze zomer werden getrakteerd op een matig miezerig Belgisch weertje, dat volgens onze weermannen- en vrouwen niet uitzonderlijk slecht was, moet je daar volgens mij van profiteren. 
Nu heb ik makkelijk praten want ik kan alles laten vallen en gezellig genieten van het mooie weer. Dat is niet voor iedereen weggelegd natuurlijk. De meesten onder jullie hebben je werk en de dagelijkse beslommeringen, maar toch. Even buiten lunchen kan bijvoorbeeld best of met je raampje open rijden roept ook al een beetje zomergevoel op.  Of beter nog, je boodschappen met de fiets doen in plaats van met de auto.  Nog goed voor het milieu ook! Nu ga ik jullie misschien jaloers maken maar ik wil het toch even kwijt. Ik heb voor het volle honderd procent van deze mooie dag kunnen genieten. Op een terrasje, uit de wind, met mijn jas en sjaal aan en een zonnebril op mijn neus. Zalig gewoon! En dit weekend wordt ook vrij mooi heb ik mij laten wijsmaken. Iedereen naar buiten dus en … genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten