zaterdag 11 mei 2013

All day long

Wie mij hier een beetje volgt weet dat ik al eens kan doorbomen over gezonde voeding. Nu moet ik toegeven, vroeger was ik veel fanatieker want tegenwoordig durf ik al eens een zonde begaan. Vooral snacksgewijs dan is een zak chips of een koek sneller pijn gedaan dan het gezonder alternatief hoewel ik dat probeer te vermijden door die zaken gewoonweg niet in huis te halen. Of de inspiratie ontbreekt om gezond te snacken en dan verval je weer makkelijk in je oude vertrouwde slechte gewoonten.
Maar nu zijn die slappe excuses niet meer mogelijk want van 6 tot 12 mei is het opnieuw de week van groenten en fruit en Kim Gevaert is weer ambassadrice van dit gezonde initiatief. Met deze campagne wil men de Belg stimuleren om meer groenten en fruit te eten. Op het kookboek is het nog even wachten maar op de site vind je al leuke ideeën voor een snelle snack of een klein gerechtje. Ik heb mijn boodschappenlijstje al aangevuld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten