donderdag 21 maart 2013

Winterse wandeling in Antwerpen.

Op reis in het buitenland hebben we altijd het fototoestel in aanslag maar in onze eigen stad zijn we dikwijls blind voor de mooie plekjes. Of we vinden ze heel vanzelfsprekend en realiseren ons niet dat ze niet zo vanzelfsprekend zijn. Daarom nam ik mijn camera mee op deze winterse wandeling door Antwerpen en legde deze mooie plekjes vast op de gevoelige plaat.

Hotelschip 'Marjorie' in het Bonaparte dok aan het MAS.
'Wiske' van Carla Camphuis-Meijer, naar Eugeen Van Mieghem aan het Willemdok.

Het Felix pakhuis

En het begijnhof in de Rodestraat





1 opmerking:

  1. Oh, wat een mooie foto's!!

    Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik 'vergeet' het ook vaak, neem het me wel voor om de camera mee te nemen, maar vergeet het dan toch. En als ik hem toch een keer bij me heb, neem ik er niet altijd de tijd voor om ook écht een foto te maken ;)

    Heerlijk om zo een dagje toerist in eigen land (stad) te zijn!

    Alvast een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen