donderdag 24 januari 2013

The end




Gisteren viel het doek definitief over dr. Livingstone en zoals u weet heb ik ervan genoten. Het was een programma met verschillende lagen; de roadmovie en het landschap, het dagelijkse leven in Afrika dat men trachtte te portretteren en Philippe die zijn angsten moest overwinnen. Het was mooie tv en de slotaflevering was zelfs ronduit emotioneel. Wie had ooit gedacht dat grote mond Geubels zo’n klein hartje heeft! Een fragment uit die laatste aflevering heb ik niet gevonden op het wereldwijde net, maar deze vond ik ook wel leuk. Ondertussen hoop ik op een vervolg. 

3 opmerkingen:

  1. Oooh, ik genoot er ook van! Heerlijk, gisteren met die stier. Dubbel van het lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat grappig!
    ik ga even kijken of ik hiervan 'uitzending gemist' kan vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was ook fan van het programma. Vooral Geubels kon me bij momenten doen gieren van 't lachen.

    BeantwoordenVerwijderen