maandag 5 november 2012

Ik moet het niet weten!

Je kunt mij van veel dingen beschuldigen maar snel zijn hoort zeker niet in het rijtje thuis. Zo wordt vandaag de ontknoping van de fijne fictieserie ‘Clan’ op VTM uitgezonden maar ik kijk niet mee want zoals dat zo dikwijls het geval is heb ik deze reeks opgenomen en heb ik nog een viertal afleveringen te gaan voor ik aan mijn ontknoping toe ben.
Series opnemen en later bekijken heeft vele voordelen maar de ontknoping niet ‘live’ zien is toch een bijzonder grote handicap, besef ik nu. De dochter vertelde mij dat Clan hét onderwerp van gesprek op de radio is en dat er ook duchtig over wordt getwitterd. Ik durf er voor wedden dat dit morgen ook zo zal zijn dus heb ik mijn oogkleppen al bij de hand, ga ik radio, tv én kranten mijden en worden collega’s die het woord ‘Clan’ nog maar durven uit te spreken vroegtijdig de mond gesnoerd want kijken naar een serie waarvan je de ontknoping kent is niet leuk. Moest u dus de behoefte hebben om Clan te bespreken, doe dat dan zeker niet met mij. U bent gewaarschuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten