woensdag 15 augustus 2012

Moederdag

In Antwerpen doen we dingen soms op onze manier en hoewel in Belgie moederdag meestal de tweede zondag van mei valt wordt die speciale dag in Antwerpen op 15 augustus gevierd. Omdat mijn kinderen niet wisten of ze dan op reis zouden zijn of niet kreeg ik al een leuk cadeautje in mei, dus was het een extra verrassing toen de zoon met mooie bloemen voor de deur stond. Verder is het een rustige moederdag geweest want de dochter moet studeren en de zoon reed naar een winkel in Zaventem, of all places, waar hij dus hoogst waarschijnlijk voor de deur stond. Niet aan gedacht dus en hij ook niet. Vanavond gaan we naar de film, iets wat ik altijd graag doe en wat mijn kinderen met de spreekwoordelijke paplepel hebben meegekregen. De traditionele Rubensmarkt laat ik aan mij voorbij gaan wegens te warm. U kan er nog terecht tot elf uur vanavond. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten