zaterdag 14 juli 2012

Van dansende flamingo's en andere grappige momenten.



Iedereen verspreekt zich al eens en ook ik blunder regelmatig. Zo lagen mijn vriendin en ik in een deuk toen ze mij er op wees dat ik, bij het bekijken van een van mijn schilderijtjes het de hele tijd over een flamingo danseres had in plaats van flamenco natuurlijk.
Gelukkig ben ik niet alleen. Mijn schoonmoeder bijvoorbeeld is een kei in grappige versprekingen en hoewel iedereen op zo’n momenten heel hard lacht, lachen wij 'de verspreker' zeker niet uit. In tegendeel, het zijn vaak die kleine grappige momenten waar je samen eens om kan lachen, die je dag goedmaken.
Toen wij op vakantie waren in een bungalowpark hadden we de hersteldienst nodig voor een klein ongemak. Spijtig genoeg moesten we een hele tijd wachten voor die mensen er waren, maar toen ze er eindelijk aankwamen riep mijn schoonmoeder vrolijk: ‘Hier komt de knusjesman!’ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten