zaterdag 28 juli 2012

Een lievelingskindje?

Jullie vragen je misschien af waarom er regelmatig berichtjes verschijnen over de dochter en veel minder over de zoon. Is het misschien omdat de dochter bij mij woont en de zoon niet of is de dochter gewoon mijn favorietje? 
Niets van dit alles! De zoon ziet gewoon niet zo graag berichtjes over zijn reilen en zeilen op het net verschijnen, zelfs niet anoniem, dus respecteren we dat. 
Toen ik een foto van hem, onherkenbaar weliswaar, op mijn blog postte werd ik vriendelijk doch dringend verzocht deze te verwijderen, wat ik dan ook heb gedaan en ook op facebook ziet hij liever geen bericht over zijn doen en laten. De zoon heeft strikte principes wat facebook en internet betreft, hij heeft ook geen eigen facebook pagina, en daar heb ik alle begrip voor. Vandaar dat er over hem niet zoveel berichtjes zijn. 
Hoewel, af en toe kan ik mij toch niet houden en dat wordt dan steevast op gemopper onthaald. Gelukkig leest hij deze blog niet dikwijls!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten