zondag 8 juli 2012

Hier komt de huisdokter!





Een tijdje geleden nam ik mijn grenen tafel onder handen en schuurde ze helemaal blank. Het oorspronkelijke plan van mijn dromen was om er een stel witte design stoelen bij te kopen maar omdat de financiële pijngrens niet mee wou dacht ik aan stoelen van die Zweedse meubelgigant. Een snel rekensommetje leerde mij echter dat ik dan nog makkelijk drie à vierhonderd euro kwijt was voor zes exemplaren zonder al te ‘zot’ te doen, en dat vond ik nog veel voor iets wat je eigenlijk al hebt. Dus kocht ik een pot goede verf voor een kleine vijftig euro en een stofje voor minder dan dertig euro en ging aan de slag.
Vermits ik gek ben op die witte interieurs zoals je ze op de woonblog ziet lakte ik mijn stoelen ‘knal wit’. Alles helemaal wit zoals je daar ziet vind ik een beetje te koel dus combineerde ik het geheel met een stofje met een 'antiek' maar toch trendy patroon en voila, dit is het resultaat en ik ben er heel blij mee.
De kinderen vinden het afschuwelijk maar ik zou verbaasd zijn als dat niet het geval was.
Verdorie, ik had een voor en na reportage moeten maken… . Te laat! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten