dinsdag 12 juni 2012

Bijna vakantie

De ‘eind van het schooljaar drukte’ neemt stilletjes aan toe. Leerlingen van de lagere school beginnen met de grote toetsen, middelbare scholieren en studenten zitten al volop in de examens en ook bij ons op de academie in het deeltijds kunstonderwijs voelen wij het eind van het schooljaar naderen. Vandaag was de laatste echte les en er zijn al volop evaluaties. Vorig en volgend weekend moeten de studenten die afstuderen hun werk voor de jury brengen en ondertussen wordt er gesleurd met werken, staan de gangen en klassen overhoop en ja worden zelfs wij volwassen studenten een beetje drukker dan gewoonlijk. 
Ik heb in ieder geval mijn spullen mee naar huis genomen want ook deze keer heb ik mij voorgenomen om thuis te schilderen. Of ik die voornemens waar ga maken is een andere vraag want meestal schiet het er een beetje in, dat thuis werken. Ik heb dan ook niet echt een ruimte waar ik mijn werk kan zetten en werken met olieverf is behoorlijk smerig. In het atelier kan het geen kwaad als je op de vloer spat maar thuis zou ik dat niet zo leuk vinden. We zien wel of het er van komt. Ik vind het in ieder geval jammer dat het eind van het schooljaar er is, net nu ik zo goed op dreef ben. Maar moest ik niet aan een werkje toekomen, mijn stoelen wit lakken staat deze zomer zeker op het programma!

Interesse? Klik op mijn werk in de zijbalk en je komt automatisch op de slideshow van mijn flickr pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten