woensdag 23 mei 2012

Come on over, Shania!



Wanneer de cd 'Come on over' van Shania Twain uitkwam weet ik niet meer precies, maar ik weet nog wel dat hij ongelooflijk hot was in Houston. Vermits dit oorspronkelijk een country album was en country nog altijd heel erg leeft in het wilde westen, kon je de radio niet aan zetten of je hoorde Shania. 
Ik werd dus al gauw fan en kocht de cd, oké ik beken, twee keer zelfs de country en de poppy versie en zie ik draai hem nog altijd! 
Hoewel Shania zeker kan beschuldigd worden van enig opportunisme is zij een geweldige zangeres die haar nummers zelf schrijft. Dit clipje is bovendien een prachtige ode aan het 'Addicted to love' clipje van Robert Palmer. 
'Man, I feel like a woman' is een feelgood nummer dat ik nog altijd graag draai en mij steeds weer door die vervelende huishoudelijke klusjes helpt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten