donderdag 12 september 2013

Consuminderen in september

Vermits ik nooit voor huisvrouw van het jaar in aanmerking zal komen en ik mij momenteel niet zo goed voel dacht ik dat zo'n robotstofzuiger wel handig zou zijn om tussendoor zonder moeite eens rond te gaan. Met twee katten in huis zweeft hier altijd wel haar rond dus wat dat betreft is alle hulp welkom. Toen ik een mailtje kreeg van een online actie voor een interessant toestel aan een nog interessanter prijsje twijfelde ik niet en kocht deze hulp in huis. Enkele dagen later arriveerde mijn nieuwe aanwinst ... dead on arrival. Na enig over- en weer gebel mocht ik het toestel terugsturen en zodoende heb ik nog niet kunnen profiteren van de diensten van mijn nieuw vriendje. Ik ben heel benieuwd wanneer ik hem terug ga zien. Wordt ongetwijfeld vervolgd!

6 opmerkingen:

  1. Hier ben ik ook benieuwd naar,....zou inderdaad een uitkomst zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe, je krijgt eentje opgestuurd die niet werkt, leuk is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrienden hebben dat en zijn daar best tevreden over.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat ik, eens ik hem terugkrijg, dat ook kan zeggen :-)

      Verwijderen