vrijdag 5 juli 2013

Shoot !

Ik win nooit iets, of beter gezegd, ik win zelden iets want onlangs viel ik in de prijzen en kreeg ik een fotoshoot bij Concrete Photograps. Nu vind ik, zoals zovelen onder ons, dat ik niet echt 'op papier pak' en poseren is eigenlijk niet echt mijn ding maar Rolf stelde me helemaal op mijn gemak en gaandeweg ging dat poseren vlotter. We gingen op zoek naar leuke plekjes in de stad en terwijl we zo wandelden en praatten kreeg hij genoeg materiaal bij elkaar. Maar blijkbaar is het werk daarmee nog niet gedaan want na het nemen van die foto's worden deze ook nog eens bewerkt tot de fotograaf van dienst tevreden is. En kijk terwijl ik dacht dat ik 'niet op papier pak' lukt dat in de juiste handen blijkbaar wel en werd ik eigenaar van een mooie reeks portretten waarvan deze meteen mijn favoriet werd. Bedankt Rolf! 



3 opmerkingen:

  1. Inderdaad een erg mooie foto!
    Onze tafel heb ik inderdaad op maat laten maken bij Jorgs houten meubelen zie internet) Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen