zaterdag 29 juni 2013

Consuminderen in juni

Het begint een beetje eentonig te worden maar afgelopen maand kocht ik voor de dochter slechts twee T-shirts en voor mijzelf, helemaal niets. Niet dat dat pijn doet of moeilijk is, in tegendeel. Sinds ik besloot om geen kleding meer te kopen wordt dat iedere maand makkelijker. Ondertussen ruim ik mijn kleerkast systematisch op en doe ik eindelijk die oude of versleten kleding weg. De dochter volgt mijn voorbeeld en we hebben al verschillende pakketjes bij de kringwinkel afgeleverd want ook de schoenkast en het uitpuilend juwelenkistje van de dochter werden onder handen genomen. 
Verder kochten we deze maand dus helemaal niets, behalve die twee T-shirts en de boodschappen natuurlijk maar ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik een grote aankoop overweeg want momenteel staat een elektrische fiets hoog op mijn verlanglijstje. 
Wordt ongetwijfeld vervolgd… .

1 opmerking:

  1. Goed bezig! Ik heb deze maand juist heel wat kleding gekocht. Voor zowel mij als voor Sam. Die kasten moeten hier hoognodig uitgemest worden.

    BeantwoordenVerwijderen