donderdag 16 mei 2013

Wat te doen met strontweer?


Mijn weekend valt deze week op donderdag en vrijdag, dat heb je met shiften en onregelmatige uren. Niet erg dacht ik want voor het echte weekend wordt toch strontweer voorspeld. Gisteren heb ik nog van het zonnetje genoten tijdens een wandeling in het plaatselijke park en gelukkig maar want ook vandaag is het opnieuw, strontweer!
In ieder geval, wat doet een mens dan als je op zo’n dag thuis zit? Het antwoord is simpel. Je pikt onbeschaamd de titel van een rubriekje van een collega blogger, in dit geval mevrouw Froeliesjes die ons vanuit het verre Texas op leuke knutselweetjes en ander schoons trakteert en je maakt er je eigen berichtje van.
En je zet jezelf aan het werk want het huishouden is ‘The Never Ending Story’ en er is altijd wel iets dat is blijven liggen. Deze keer de strijk dus omdat mijn wasmachine annex droogkast mij onlangs in de steek liet én omdat ik, ja ik beken, niet zo graag strijk. Dus ben ik volop bezig die berg te doorploeteren terwijl ik naar de radio luister en pauzegewijs wat aan mijn blog peuter of andere blogberichtjes lees. Dat het op die manier niet zo snel vooruit gaat met die strijk moet ik u waarschijnlijk niet vertellen want de pauzes worden almaar langer en Beast, die de strijkplank als zijn eigen persoonlijke uitkijkpost claimt, helpt ook niet echt. 

1 opmerking: