zaterdag 18 mei 2013

Big in Japan


Naar verluid zijn ze ‘big in Japan’ deze sushikatten, die voor een campagnestunt door een bedrijf werden gecreëerd. Je vindt ze terug op filmpjes, postkaarten en apps en de Japanners zijn er wild van. Eigenlijk zijn het dus gewoon katten met een zielig kopje die, met de nodige attributen, op een berg sushi rijst werden ge-photoshoped maar er wordt zelfs gefluisterd dat het eeuwenoude geluksbrengers zijn.
Ik probeerde Beast voor te stellen als sushi kat, maar hij wrong wat tegen en photoshoppen heb ik dus duidelijk nog niet onder de knie. Maar ik vond het wel grappig en het zielige kopje klopt, dat is dus al iets.
Wat die andere sushi katten betreft, ik snap de hype niet echt en zelfs bij het bekijken van dit filmpje kwam ik er niet uit. Maar ja, ik ben dan ook geen Japanner.


foto en filmpje sushi katten gepikt van het internet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten