zaterdag 27 april 2013

Consuminderen in april

Langverwacht en heel welkom. Ik kocht in april eindelijk de schoenkast die al een hele tijd op het menu stond omdat ik die troep schoenen in de hal en de halkast opruimen echt wel beu was.
Ik ging met de dochter outlet shoppen en hield het heel deftig, maar dit badpak aan 13 euro kon ik toch echt niet laten liggen. De prijs én het argument dat ik maar één badpak heb gaven de doorslag.
De dochter deed nog beter en scoorde deze mooie bikini voor slechts tien euro bij een stockverkoop. Voor de dochter werd nog wat kledij en spullen voor de reis gekocht maar zij heeft zich niet geëngageerd om te consuminderen. Niets kopen is blijkbaar toch nog moeilijk maar ik denk dat we gerust mogen zeggen dat ik het ook deze maand bijzonder sober heb gehouden met alleen die schoenkast en dat badpak. Het feit dat we allebei een badpak kochten is louter toeval maar laat die hittegolf nu maar komen! Wij zijn er helemaal klaar voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten