zaterdag 9 maart 2013

In een klein stationnetje ...





Ik ben niet meer zo snel enthousiast als vroeger en spring niet meer zo gezwind op de trein maar als ik ergens warm voor loop mag men dat weten. Zo had ik een 'wow momentje' toen ik op het werk een mail van een collega  kreeg over het stationnetje dat hij tot vakantiewoning heeft omgetoverd. Nu kon ik op het werk de foto’s niet openen maar eenmaal thuis werd dit 'wow momentje' alleen maar bevestigd want de collega van dienst verbouwde 'La Gare De Barse' helemaal naar mijn smaak. Met behoud van authentieke elementen zoals de loketten, de overkoepeling die hij pittig turquoise verfde en de prachtige oude vloer. Het geheel werd met een mix van oude, design en retro meubeltjes ingericht tot een gezellige vakantiewoning. Als dit naar meer smaakt kan de sfeervolle website u misschien al op het goede spoor zetten... .


3 opmerkingen:

  1. Dat is zeker WOW zeg, ik heb even de webstek bekeken, echt heel heel mooi. D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh... wat een mooie kleuren, die buiten foto!!
    klinkt goed :D

    BeantwoordenVerwijderen