donderdag 28 februari 2013

Stop het ge-shop

Hoe staat het met het consuminderen, vraagt u zich wellicht af. Wel dat gaat goed, dank u. Hoewel, ook deze maand weer een kleine zonde want ik kocht impulsief wat planten en potten maar die had ik nodig want de zoon had een potje gebroken en het andere groen was uit z'n potten gegroeid. Ook deze maand is helemaal niets kopen niet gelukt maar één zonde vind ik wel meevallen. Ik kocht geen kleding, ook geen ring, enkel de dagelijkse boodschappen en eerlijk gezegd, ik heb het winkelen nog geen moment gemist. 

2 opmerkingen:

  1. Oh, winkelen! Ik haat dat ook, maar internetshoppen is wel verleidelijk. Dat consuminderen lukt hier niet altijd. We proberen wel en dat is toch al iets, hé.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik probeer het ook gewoon en eigenlijk lukt het mij aardig. Ik kwam tot de vaststelling dat ik een dubbele kleerkast vol kleding heb en nog steeds kleding kocht en daar ben ik dus mee gestopt. Ik heb ook het gevoel dat hoe minder je koopt, hoe minder je wel nodig lijkt te hebben, maar af en toe nog iets kopen mag wel al was het maar voor de economie, niet? :-)

      Verwijderen