woensdag 1 augustus 2012

Laat ons eens zot doen!



Ik sport zelf regelmatig, maar sport kijken is niet echt aan mij besteed. Ik ben eerder het type dat na het nieuws met de fast forward toets door het sportnieuws raced, waarschijnlijk omdat het toch vooral koning voetbal is die aan bod komt terwijl de rest van de sport een beetje stiefmoederlijk achteraf wordt afgehaspeld.
Aan de olympische spelen gekte doe ik echter wel graag mee, dan zie je tenminste eens iets anders. Niet dat ik constant voor de buis zit, maar de radio staat hier de ganse dag aan en ik kijk heel regelmatig.
Toen ik de Nederlandse hockey meisjes helemaal in het oranje zag tot hun nagels toe dacht ik leuk, laat ons eens zot doen! Had ik nu toch net de juiste kleurtjes in mijn kast staan zeker? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten