maandag 16 juli 2012

Weerpraatje.

Oké ik wil hier niet zitten zeuren over het weer maar ‘seriously’… . Nu beginnen de weergoden toch écht te overdrijven en ik vraag mij af of het juli of september is.
Daar is de zon dacht ik vanmorgen hoopvol en met mij blijkbaar een heleboel mensen die zelfs zo enthousiast waren over dat magere streepje dat ze het op hun Facebook profiel postten. Dat hadden we dus niet mogen doen want even later was ze alweer verdwenen en werden we getrakteerd op een regenachtige dag.
Tijdens juni, de ‘blote benen’ maand heb ik iedere dag flink een rokje aangetrokken maar nu wordt het mij toch echt te gortig en kies ik resoluut voor warmte, comfort en een lange broek. Vreemd genoeg zie ik behoorlijk wat mensen in T-shirt, zonder jas of op sandalen met drijfnatte voeten en dan vraag ik mij af of dat nu super optimisten zijn, ze zich hebben misrekend of ze gewoon koppig blijven volhouden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten