maandag 25 juni 2012

Klaar voor de zomer




De 'Zomer van Antwerpen' komt er weer aan en ik ben er helemaal klaar voor. Twee maanden lang feest in de stad vaak gratis of voor weinig geld. Muziek in de wijk, dans, theater, de zomerbar… er is zoveel te doen, voor elk wat wils dus. Omdat ik zelf in Antwerpen woon kan ik impulsief beslissen om naar een evenement te gaan maar heel wat mensen plannen hun 'Zomer van Antwerpen' vroeg en er zijn al massa's tickets verkocht.
Ik denk nog met plezier terug aan ‘De Duiker, zijn Hand en de kleine Reuzin’ nu alweer twee jaar geleden. De legende van Antwerpen, door ‘Royal De Luxe’ in een sprookje gegoten en opgevoerd als stoet en een mengeling van straat- en poppentheater. Ook dit jaar zijn ze er weer bij. Ik ben benieuwd!

Zomer vanAntwerpen, van 29 juni tot 2 september, in Antwerpen natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten